20 Eylül 2018 Perşembe

# Film # Film tanıtımı

The Nun Ön Gösterim - 4DX Deneyimi - Film Yorumu

Film yorumu
Merhabalar arkadaşlar bugün karşınızda aylardır beklediğim ve ön gösterimine katılma fırsatı bulduğum "The Nun" filmi ile çıkıyorum. Bu filmi izlemeyi gerçekten çok istiyordum çünkü Korku Seansı ve Annabelle serilerine bayılan ve tekrar tekrar izleyen bir insanım. Bu filmleri izleyenler ne demek istediğimi anlamıştır. Valak karakteri de korku seansı 2 ve Annabelle 2 filmlerinde karşımıza çıkan meşhur bir karakter. Korku Seansı 2 filminden sonra herkes tarafından çok beğenildi ve ona özel bir spin-off filmi çekildi. The Nun yani Dehşetin Yüzü adıyla yarın vizyona girecek olan filmi izlemeden önce benim yorumumu ve fikirlerimi okumayı unutmayın.
Konu:
Film tanıtımıBir manastırda rahibelerden biri kendini asarak intihar eder ve sonrasında onu genç bir çiftçi bulur. Bunu duyan Vatikan olayı incelemeleri için bir rahibi ve genç bir rahibeyi görevlendirir. Olaylar onların manastıra ulaşması ile başlar.

Oyuncular:
Oyuncular daha önce birçok yerde gördüğümüz oyuncular aslında. Başrol olarak Rahibe Irene karakterini canlandıran Taissa Farmiga daha önce American Horror Story 1. sezonda karşımıza çıkmıştı. Kendisi aynı zamanda Korku seansı serilerinde Lorraine Warren karakterini canlandıran Vera Farmiga'nın kız kardeşi. Onun yanı sıra Korku Seansı filminde de Valak karakterini canlandıran Bonnie Arrons'da filmde yer almış ve karaktere yeniden hayat vermiş.

Spoilersiz yorumum:
Filmi dün gece 4DX olarak izledim. İlk kez 4d bir film deneyimledim ve internette okuduğum yorumlara oranla çok keyifli ve eğlenceli bir deneyimdi. Koltuğun heyecanlı anlarda hareketlenmesi ve insanın yüzüne yüzüne vuran rüzgar filmi hareketlendirmişti. Aynı zamanda salonda dolaşan rahibeye de değinmeden geçemeyeceğim o neydi öyle ya :D Filmin kendisine gelecek olursan o kadarda memnun kalmadım aslında. Çok büyük beklentilerle gitmiştim ve sürekli olarak jumpscare şeklinde korkutmaya çalışmaları hoş değildi. Annabelle 2 çok daha iyiydi bana göre. Onun dışında manastırın atmosferi ve oyunculuklar iyiydi. Gene de Korku Seansı evrenine dair bir şeyler izlemek isteyen kişilere tavsiye ediyorum. Korku filmi severlere aşağıdaki yazılarımı da okumalarını tavsiye ediyorum. Şimdiden iyi seyirler.


Puanım:10/6
Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder