9 Eylül 2018 Pazar

# Film # Film tanıtımı

Sierra Burgess Is a Loser - Lisede Ezik Olmak - Film Yorumu

film yorumu
Merhaba arkadaşlar bloguma hoş geldiniz. Bugün çok çok sevdiğim ve bayılarak izlediğim bir film ile karşınızdayım. Dünkü blog yazımda Noah Centineo hayranlığımdan biraz bahsetmiştim. Son dönemlerde yıldızı parlayan bu oyuncuyu "Sevdiğim Tüm Erkeklere" filmi ile tanıdım. Onunla ilgili olan blog yazıma da şuradan ulaşabilirsiniz. Bu filmde en az onun kadar başarılı olmuş. Netflix yapımlarını seven bünyelere ilaç gibi gelecek olan filmin yorumuna geçmeden önce biraz konusundan bahsedelim.

Konu:
Sierra Burgess dış görünüşünden memnun olmayan kilolu fakat çok zeki bir kızdır. Bir gün telefonuna bir mesaj gelir. Okulun yakışıklı futbol oyuncusundan gelen bu mesajla yeni bir aşka yelken açan Sierra, bu işi yürütebilmek için okulun popüler fakat kötücül kızından yardım almak zorunda kalacaktır.

Oyuncular:
Oyuncularda ilgimi çeken ilk kişi tabi ki Noah Centineo oldu. Onu son dönemlerin popüler Netflix filmlerinden de tanıyabilirsiniz. Onun dışında Stranger Things dizisinde tanıdığım ve izlediğim Shannon Purser'da kendini bu filmle ortaya koyma fırsatı bulmuş. Stranger Things dizisinde fazla bir rolü yoktu fakat burada başrolü kapmayı başarmış.


Spoilersiz yorumum:
Filmi gerçekten çok beğendim. En az "Sevdiğim Tüm Erkeklere" filmi kadar başarılıydı. Belkide bu denli beğenmemin sebebi Sierra'nın hislerini anlamış olmamdır bilemiyorum ama o karakterde kendimi buldum diyebilirim. Başlarda çok eğlenceli başladı ve klasik bir gençlik filmi gibiydi. Ama sonlara doğru konu baya dramatik bir hal aldı. Gözleriniz dolabilir benden söylemesi. :D Sierra'nın duygularını hissetmek ve aşk dolu bir yolculuğa çıkmak için bu filmi mutlaka izlemelisiniz. Film yorumumun geri kalan kısmı spoiler içerebilir dikkat!
******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER******* SPOİLER ******* SPOİLER
Sierra'nın Veronica ile olan dostluğu benim en çok hoşuma giden detaylardandı. Özellikle ders çalışırken birlikte eğlendikleri sahnelere bayıldım. Onun dışında filmin sonlarına doğru futbol maçı sırasında oluşan olaylarda Sierra'ya sinir olmadım diyemem ama genel anlamda sevdiğim bir karakter oldu. Film en azından mutlu sonla bitti ve yüzümde bir gülümseme yarattı. Kötü bir sonla biteceğini düşünmüştüm ama en azından başarılı bir şekilde bağladılar. Genel anlamda sevdiğim eğlenceli bir film olmuş. Tavsiyemdir.

Puanım:10/8
Fragman:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder