27 Eylül 2018 Perşembe

# Kitap # Kitap İnceleme

Bakire - Katil Kim ve Kasabada Neler Oluyor? - Kitap Yorumu

Kitap yorumu
Kitap: Bakire - Nancy Pickard
Sayfa: 351 sf
Yayınevi: Ephesus yayınları
Çeviri: Merve Süzer

Merhaba arkadaşlar bugün yeni bitirdiğim ve yorumunu girmek için sabırsızlandığım bir kitap ile karşınızdayım. Kayıp Kızlar kitabını okuduktan hemen sonra Bakire'ye başladım ve nasıl bitti gerçekten anlamadım. Kitabı satın almadan önce baya araştırmıştım ve yorumlarda ismine bakıp aldanmayın gerçekten çok başarılı tarzı yorumların yer alıyordu. Polisiye - gerilim zaten en sevdiğim kitap türü bu sebeple hemen satın aldım ve çok beğenerek okuduğum bir kitap oldu. Konusundan bahsetmek gerekirse bir kasabadayız ve genç bir kadın karla kaplı bir alanda donmuş bir vaziyette bulunuyor. Small Plains bakiresi adı takılan bu genç kadının kimliğine ulaşılamıyor ve mezarına giden insanları iyileştirdiğine inanılıyor. Bu doğrultuda ilerleyen kitapta bu kızı kimin öldürdüğünü bulmaya ve olayları çözmeye çalışıyoruz.

Spoilersiz yorumum:
Bakire okuyucunun ilgisini her an üzerinde tutan ve gerilimi hiç düşmeyen bir kitaptı. Yazarın çok fazla ödülü var zaten kitabı satın alıp içini incelediğiniz göreceksiniz. Bu ödüllerin hepsini de hak ediyor bana göre. Kitabın dili çok akıcı hiç bir şekilde rahatsızlık vermiyor. Yani yeni yeni kitap okumaya başlayan kişiler için ideal aslında. Ben sonu sürprizli biten filmlere ve kitaplara bayılıyorum. Sürekli polisiye okumamın bir sebebi de bu aslında. Bu kitapta da saşıracağımı biliyordum ki öyle oldu. Son sayfaları gerçekten çok akıcı ve heyecanlıydı. 3 günde bitirdiğim bu kitabın en önemli özelliği insanın merakını sonuna kadar korumasıydı bu sebeple favorilerim arasına girdi diyebilirim. Zaten kısa bir kitap bu sebeple mutlaka okumalısınız tavsiyemdir.

Puanım: 10/7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder