2 Eylül 2018 Pazar

# Kitap # Kitap İnceleme

Bu Bizim Hikayemiz - Hem Gerilim Hem Polisiye - Kitap Yorumu

Kitap İnceleme

Kitap: Bu Bizim Hikayemiz
Sayfa: 327 sf
Yayınevi: Yabancı 
Çeviri: Ezgi Kızmaz

Merhaba arkadaşlar bugün ki yazım bir kitap üzerine olacak. Kendimle ilgili söylemem gereken ilk şey filmlerde olduğu gibi kitaplarda da korku ve gerilim seviyor olmam. Bu sebeple sürekli olarak polisiye, gerilim ve korku türlerine dahil olan kitapları okuyorum ve bundan çok zevk alıyorum. Tabi ki diğer türlerden de okumaya çalışıyorum fakat elim sürekli olarak bu tarz kitaplara gidiyor. Bu sebeple ilk kitap yorumumda polisiye-gerilim türüne dahil bir kitap üzerine olacak. Kitabımızın ismi başlıktan da anlayacağınız üzere "Bu Bizim Hikayemiz". Gerilim polisiye severlerin ilgisini çeken bu kitapla ilgili yorumlarım için yazımı okumaya devam edin. :)


Spoilersiz yorumum:
Kitap yorumu
Kitabın konusundan kısaca bahsetmek gerekirse 5 kişiden oluşan bir grup genç avlanmaya çıkarlar ve içlerinden biri tüfekle vurularak öldürülür. Geriye kalan 4 kişi ise birbirlerine bir söz verirler ve olaylar bu şekilde başlar. Kitap beni tatmin eden bir konuya sahipti. Bu sebeple satın aldım ve aradığımı buldum diyebilirim. Ben tamamen gerilim ağırlıklı bir kitap beklerken araya aşk unsurlarının yerleştirilmesi de yerine olmuştu bence. Kitabı satın almayı düşünenlere söyleyebileceğim tek şey kitabı okurken gerilim ve gençlik temalı bir film izliyor gibi olduğum. Bu tarz filmleri sevenlerin "Bu Bizim Hikayemiz"i de seveceğini düşünüyorum. Bu arada sonu kesinlikle şaşırtıcı ve gerilimliydi. Özellikle son 100 sayfa elinizden bırakamayacaksınız. Korku severlerin okuması gereken bir kitap bu sebeple alıp çerez niyetine okuyabilirsiniz. Daha fazla kitap yorumu için beni takip etmeyi unutmayın. İyi okumalar.

Puanım: 10/7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder