10 Eylül 2018 Pazartesi

# Kitap # Kitap İnceleme

Kayıp Kızlar - Geçmişiniz ile Yüzleşin - Kitap Yorumu

kitap yorumu
Kitap: Kayıp Kızlar - Megan Miranda
Sayfa: 464 sf
Yayınevi: İndigo yayınları
Çeviri: Yonca Mete Soy

Selam arkadaşlar bugün ki yazıma hoşgeldiniz. Blogumun adından da anlayacağınız üzere kitap okumaya bayılıyorum ve ayda en az 5-6 kitap bitirmeye çalışıyorum. Bu kitabı da bu ay okudum ve sizler için yorumlamak istedim. Kitabı fena bulmadım. Aşırı beğendim, bayıldım diyemem ama fena değildi ve türünü sevenler için idealdi. Aslında bu kitabı almamın başlıca sebebi ters kronoloji ile ilerlemesiydi. Yani kitabı okurken son sahneden başlıyoruz ve sürekli olarak geriye gidiyoruz. Kayıp kızları farklı kılan nokta buydu bence. Bu sebeple kendisine bir şans verilebilir.

Spoilersiz yorumum:
kitap tanıtımıKayıp Kızlar romanı hem kapak tasarımıyla hem de ters kronoloji doğrultusunda ilerleyişi ile özel bir kitap. Çeviride fena değildi. Konusundan bahsetmek gerekirse ana karakterimiz Nic yıllardır dönmediği fakat çocukluğunu geçirdiği kasabasına geri döner. Babası, kardeşi ve karısı burada yaşamaktadır. Kasabaya dönme sebebi ise babasının yaşadığı yaşlılık rahatsızlıklarıdır. Hem babasıyla ilgilenmek hem de evlerinin satışını yapmak için kasabaya gelen Nic, geçmişiyle yüzleşecek ve tahmin edemeyeceği olaylarla karşı karşıya kalacaktır. Konu klasik gerilim kitabı konusu gibi olsa da sürekli olarak geriye gitmek ilgi çekiciydi. Yalnızca okuması biraz zordu ve arada geriye dönüp bakma ihtiyacı hissettim. Kitabın sonunu da tahmin edemedim o açıdan şaşırtıcı bir sonla karşılaşmak isteyenlerin tercih edebileceği bir kitaptı. Kapak tasarımı da çok başarılı bana göre. Hem kitaplığınızda güzel duracak hem de keyifli zaman geçirtecek olan bu kitabı çok büyük beklentilere girmeden alabilirsiniz. Şimdiden iyi okumalar. Daha fazla kitap yorumu için beni takip etmeyi unutmayın. :)

Puanım: 10/6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder