25 Eylül 2018 Salı

# Film # Film tanıtımı

Sanalüstü 2: Dark Web - İnternetin Karanlık Yüzü - Film Yorumu

film yorumu
Merhaba arkadaşlar yağmurlu bir İstanbul gününden bildiriyorum. Bugün gene bir korku gerilim filmi ile karşınızdayım. Sanalüstü 2 olarak geçen film 2014 yapımı Unfriended filminin devam filmi olarak çekildi ve Amerika'da bu yaz vizyona girdi. İlk filmi de izlemiştim aslında ama çok uzun zaman oldu. Sanalüstü 2: Dark Web korkudan çok bir gerilim filmi. Tamamen bir bilgisayar ekranını izliyoruz ve bir grup gencin başına gelenleri görüyoruz. Bu açıdan benzerlerinden ayrılıyor. Korku filmi yokluğunda gidecek keyifli bir filmdi özellikle de sonlarını çok beğendim. Sizde filme bir şans vermek isterseniz aşağıdan konusunu ve yorumumu okuyabilirsiniz.

Konu:
Film bir gencin tanımadığı birinin bilgisayarını çalması ile başlıyor. Çalıştığı kafede yer alan ve uzun zamandır sahipsiz duran laptopu çalan gencimiz o bilgisayarda bazı dosyalar bulmaya başlıyor. İnternetin karanlık yüzüne daldıktan sonra oraya beraberinde sevgilisini ve arkadaşlarını da sürükleyecektir.

Oyuncular:
film tavsiyeOyuncuların çoğunu tanımıyorum Betty Gabriel hariç. Onunda yüzü çok tanıdık geliyordu ve sonradan araştırdığımda Kapan, Upgrade gibi meşhur filmlerde rol aldığını gördüm. Filmde onun dışında daha önce Saplantı filminde rol almış olan Colin Woodell ve The Originals dizisinde oynamış olan Andrew Lees'de yer almakta.

Spoilersiz yorumum:
İlk filmi izlediğimi hatırlıyordum ama konusu ve ne tarzda bir film olduğu tamamen aklımdan çıkmıştı. Bu filmi de altında yer alan olumlu yorumlar sebebiyle indirdim ve kesinlikle tahmin ettiğimden daha başarılı çıktı. Filmin ilk dakikaları biraz ağır ilerliyor. Buna aldanıp kesinlikle bırakmayın. Özellikle son 1 saati çok başarılıydı ve finalinde bol bol şaşırmaya hazır olun. Ben beğendim boş vakitler için ideal olan bir yapımdı. Sizde izlerseniz bana yorum atmayı ve düşüncelerinizi bildirmeyi unutmayın. Aşağıdan aynı türdeki diğer film tanıtımı ve yorumlarımı da okuyabilirsiniz.


Puanım:10/7
Fragman:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder