5 Eylül 2018 Çarşamba

# Film # Film tanıtımı

Kuzuların Sessizliği - Yemek Yerken İzlemeyin! - Film Yorumu


Hannibal
Merhabalar sevgili blog okurlarım. Bugün sizlere dün gece izlediğim ve çok beğendiğim bir film ile geldim. Herkesin duyduğu ama bazılarımızın henüz izleme fırsatı bulamadığı "Kuzuların Sessizliği" namı-diğer "Hannibal". Bu filmi izleme kararı almamın sebebi Anthony Hopkins'i çok sevmem. Oyunculuğuna bayıldığım bu aktörün en meşhur filmini izlememek olmazdı. Filmin yapım tarihine kesinlikle aldanmayın. Eski bir film olmasına rağmen döneminin çok ötesinde bir film. Konu hakkında bilgi almak için yazımı okumaya devam edebilirsiniz. :)
film inceleme

Konu:
Clarice Starling FBI'a yeni katılmış genç fakat çok yetenekli bir ajandır. Kadınların derilerini yüzen bir katilin peşinde olan Clarice, bu vahşi katili yakalamak için başka bir katilden yardım almak zorunda kalacaktır.

Oyuncular:
Kaliteli oyunculuklar yönünden müthiş zengin olan Kuzuların Sessizliği filminin başrolünde tabi ki Anthony Hopkins var. Anthony Hopkins insan etiyle beslenen vahşi katil Hannibal Lecter rolünde. Bunun yanı sıra filmdeki bir diğer ana karakter Jodie Foster tarafından canlandırılan Clarice Starling karakteri. Her iki oyuncuda çok iyi iş çıkarmış ve filmi üstlenmişler.

film tanıtımı
Spoilersiz yorumum:
Filmle ilgili bilmeniz gereken ilk detay döneminde 7 dalda Oscar'a aday olduğu ve birçok ödül kazandığı. Bu bile filmin ne denli kaliteli olduğunu kanıtlıyor aslında. Benim için bu filmi bu kadar etkili kılan detay ise Anthony Hopkins'in Hannibal oyunculuğuydu. O kadar iyi oynamıştı ki gözlerine baktığımda hem çok zeki hem de çılgın bir seri katil profili görüyordum. Özellikle Clarice karakteri ile olan konuşmalarını hem gerilerek hem de ürkerek izledim. Namının hakkını verdiğini düşünüyorum. Bunca yıl izlemediğim için pişman oldum ve bugün hemen 2' inci filmini de indirdim. Bu akşam onu da izleyeceğim. Hannibal'ın dizi versiyonunu izlemedim ve eminim seveni çoktur. Ama şimdilik Hannibal Lecter karakterini Anthony Hopkins'den bağımsız olarak düşünemiyorum. Bu sebeple herkese şiddetle tavsiye ediyorum.

Puanım: 10/9

Fragman:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder