8 Ocak 2020 Çarşamba

# Dizi # Dizi Tanıtımı

Castle Rock 2. Sezon - Efsane Geri Döndü! - Dizi Yorumu

Dizi yorumu


Bir günde ikinci korku dizisi yorumum ile karşınızdayım. Bu dizide son dönemlerde izlediğim en başarılı korku dizilerinden bir tanesi. Castle Rock 1. sezonu burada yorumlamıştım. Şuradan tıklayarak ilk önce onu okumanızı tavsiye ederim. Castle Rock daha çok Stephen King hayranlarına hitap eden bir dizi olsa da aslında herkesin izleyebileceği bir yapım. Ama King kitaplarına hakim olunca izlemesi biraz daha zevkli oluyor. Bugün size yeni gelen 2. sezondan bahsedeceğim. İlk sezonu izlemeyip direk 2.sezonu da izleyebilirsiniz. Ama ben ilk sezonu da izlemenizi tavsiye ederim. Şimdiden iyi seyirler.:)

dizi yorumu
Konu:
Castle Rock dizisinin bu sezonunda Salem's Lot'a doğru yola çıkan bir anne kızın korkutucu hikayesini izliyoruz. Diziyle ilgili ne söylesem spoiler olabilir. Bu yüzden kendiniz izleyip görmelisiniz.:)

Spoilersiz yorumum:
Castle rock 2. sezon ilk sezona oranla çok daha başarılı ve sürükleyici olmuş bana göre. İlk sezonu da çok sevmiştim ama bunu çok daha zevkle izlediğimi itiraf etmeliyim. İlk 6 bölüm ilk sezondan tamamen bağımsız ilerliyor ama 7. bölümden itibaren bağlantılar kuruluyor. Sonu da çok sürprizli. Korku gerilim türünden hoşlananlar için ilaç gibi bir 2.sezon olmuş. Kesinlikle tavsiyemdir. Daha fazla film ve dizi tavsiyesi için beni takip etmeyi unutmayın. Görüşmek üzere.:)


Puanım:10/9💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder