14 Eylül 2018 Cuma

# Film # Film tanıtımı

Satan's Slave - Bol Bol Hayalet Görmek İsteyenlere - Film Yorumu

film tavsiye
Evet arkadaşlar bugün son dönemlerde dikkatimi çeken, adını sık sık duyduğum bir korku filmi ile karşınızdayım. Daha önce hiç Endonezya yapımı bir film izlememiştim. Son dönemlerde korku filmi kıtlığı yaşadığımızdan bir şans vermek istedim ve aslında hiç de fena değildi. Bazı sahnelerde baya gerildim ve hatta korktum diyebilirim. Farklı ülkelerin filmlerine karşı ön yargısı olmayanların beğeneceği Satan's Slave filmi bol bol hayalet görmek isteyen korku filmi izleyicisini tatmin edecektir. O zaman ilk olarak konusundan bahsedelim.

Konu:
Konu klasik korku filmlerinden farksız aslında. Anneleri hasta olan bir grup çocuk var. Her şey annelerinin ölmesi ile başlıyor. Çocukların her biri bir şeyler görmeye başlıyorlar ve her korku filminde olduğu gibi bunu araştırma ihtiyacı hissediyorlar. Konu bundan ibaret gibi görünse de içerisinde birçok gerilim unsuru bulunduran film ilerleyen dakikalarda bambaşka bir yöne doğru kaymaya başlıyor.

Oyuncular:
Daha önce hiç Endonezya filmi izlemediğim için oyuncular hakkında bir bilgim yok aslında. Ama başrol oyuncularının performansından bahsetmek gerekirse oyunculuklar eh işte denebilecek düzeydeydi. Ben en çok küçük çocuk oyuncunun performansını beğendim. Hem çok tatlıydı hem de yaşına göre baya başarılıydı. :)

Spoilersiz yorumum:
film incelemeKorku filmlerini çocukluğumdan beri hep izlerim ve en sevdiğim türdür. Bu sebeple bu filmi izledim. Yorumlarda bazıları tarafından beğenilen bazıları tarafındansa tabiri caizse gömülen filme bir şans vermek istedim ve aslında pişman olmadım. Özellikle ilk başları baya başarılıydı. Beğendiğim yönleri olduğu kadar beğenmediğim yönleri de oldu ama vakit geçirmek için film bulamayanları tatmin edecektir. Tüm korku filmlerini izlediğinizi düşünüyor ve izleyecek film bulamıyorsanız bu filmi izleyebilirsiniz. :) Yazımın bundan sonraki kısmı biraz spoiler içerecektir.
******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER******* SPOİLER ******* SPOİLER
Filmin başları gayet dikkat çekici bir şekilde başladı. Özellikle çocukların annelerini oynayan kadın hem tip hem de karakter olarak gerçekten korkutucuydu. Filmin sevmediğim kısmı şeytan olaylarına girmeleriydi. Yalnızca hayalet filmi olarak kalsa çok daha iyi olurdu bana göre. Özellikle sonlarını yani zombi gibi eve doğru gelen insanların olduğu sahneyi hiç sevemedim. Ama onun dışında izlenebilir bir filmdi. Bol bol hayalet görmek isteyenlere tavsiyemdir.

Puanım:10/7
Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder