11 Eylül 2018 Salı

# Film # Film tanıtımı

Summer of 84 - Stranger Things Sevenlere - Film Yorumu

filmyorumu
Dün gece izlediğim ve sonlarında ciddi anlamda gerildiğim bir film ile karşınızdayım. Aslında filmi izlememin başlıca nedeni 80'li yıllarda geçiyor olmasıydı. Ayrıca filme çocuk oyuncuların hakim olduğunu görünce aklıma direk olarak Stranger Things geldi. Film gerçekten de o etkiyi yaratıyor. Bu sebeple diziyi sevenlerin filme de bayılacağına eminim. İlk olarak konusundan bahsedelim daha sonra ise film için yazdığım yorumumu okuyabilirsiniz.

Konu:
Summer of 84, 80'li yıllarda bir kasabada yaşayan gençlerin komşuları ile olan mücadelesini anlatıyor. O dönemlerde sürekli olarak gençleri kaçıran bir seri katil var ve başroldeki ergen gencimiz o katilin komşusu olduğunu düşünüyor. Olaylarda bu şekilde başlıyor.

Oyuncular:
Filmin başrol kadrosu 4 adet gençten oluşuyor. Daha önce Fargo'da oynayan Graham Verchere, Babysitter filminde rol alan Judah Lewis, Goosebumps filminde oynayan Caleb Emery ve blogumda yazısını yazdığım Anne with Anne dizisinde rol alan Cory Gruter Andrew başrolde. Dizinin yorumunu da şuradan okuyabilirsiniz.


Spoilersiz yorumum:
film tavsiyeFilmin konusunu okuduğumda hem eğleneceğim hem de gerileceğim bir film izleyeceğimi tahmin etmiştim. Ama bu denli gerileceğim gerçekten aklıma gelmemişti. Başlarda çok sarmadığını itiraf etmeliyim. Fakat son 1 saati gerçekten heyecanla izledim. Özellikle komşuyu oynayan Rich Sommer çok başarılı bir performans sergilemişti. Gerilimi ve eski dönemlerin tarihi dokusunu taşıyan bu film tavsiye edilmeyi hak ediyor bence.Yazımın bundan sonraki kısmı spoiler içerebilir dikkat!
******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER ******* SPOİLER******* SPOİLER ******* SPOİLER
Filmin sonunda bu kadar ters köşe olmayı beklememiştim kesinlikle. Katilin komşu olmadığına çok emindim. Ama sonlara doğru söylediği yalanlar beni bile şüpheye düşürmüştü. En sonunda onun çıkması korkutucu ve şaşırtıcıydı bence. Özellikle çocuklarının onun evine girdikleri ve cesetleri buldukları sahne çok etkileyiciydi. En çok o sahnelerde gerildiğimi itiraf etmeliyim. Ben filmi gerçekten beğendim bu performansı kesinlikle beklemiyordum. Bu sebeple tavsiyemdir. Şimdiden iyi seyirler. :)

Puanım:10/8
Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder