28 Eylül 2018 Cuma

# Film # Film tanıtımı

Beetlejuice - Belaya Bulaşmaya Hazır Olun! - Film Yorumu

Film yorumu
Selam arkadaşlar bugün aşırı eğlenceli ve özel bir film ile karşınızdayım. Kült film denince akla ilk gelen filmlerden biri olan Beetlejuice namı-ı değer Beter Böcek bu hafta bayılarak izlediğim filmlerden. Tim Burton çok sevdiğim yönetmenlerden bir tanesi. Her filmi benim için çok özel zaten Beter Böcek hariç hemen hemen tüm filmlerini izlemiştim. Bu filmi de eski olduğu için erteliyordum açıkçası ama hiç tahmin ettiğim gibi çıkmadı. Eski olmasına rağmen hem eğlendirdi hem de hiç sıkmadı. Şimdi bu denli beğendiğim film hakkında fikir sahibi olabilmeniz adına konusundan bahsedelim. 

Konu:
Film, çok mutlu olan ve mükemmel evlerinde huzurla yaşayan Barbara ve Adam çiftinin öldükten sonra yaşadıkları üzerine kurulu. Bir gün araba kazası geçiren çift suda boğularak ölür ve diğer tarafa geçerler. Tüm olaylar bu aşamadan sonra başlar ve Beter Böcek çiftimizin başına bela olur.

Oyuncular:

Oyuncular hala birçok yapımda rol alan önemli oyuncular. Filmde baya baya gençler hatta birçoğunu tanımakta zorlandım diyebilirim. Beter Böcek rolünde Michael Keaton var. Görevimiz Tehlike serisinden tanıdığımız Alec Baldwin'de Adam rolünde. Filmde beni çok şaşırtan bir oyuncuda var. Stranger Things dizisinde Joyce rolünde oynayan Winona Ryder filmde yaşça çok küçük. Tanıyınca baya şaşırdım gerçekten. :)
film inceleme


Spoilersiz yorumum:
Film, fantastik - korku türünde izlediğim nadir yapımlardan biri. Ama bunu çok iyi yansıtmış gerçekten her iki türü de içinde barındıyordu. Tim Burton filmlerini izleyenler onun hayal gücünü bilirler. Bu filmde onun yaratıcılığından bol bol nasibini almıştı. Tam olarak tasvir etmem gerekirse film bambaşka bir evrene yolculuk yapmak gibiydi. Kostümler, mekan tasarımları ve daha pek çok detay ben Tim Burton filmiyim diye bağırıyordu sanki. Bilmeden izlesem de anlardım diye düşünüyordum. Sözün kısası gerçekten özel bir dünyaya dalmak ve Beter Böcek ile tanışmak isteyenlerin filmi hemen açıp izlemesini tavsiye ederim. Diğer film yorumlarım için bloğumu takip edebilirsiniz. İyi seyirler.


Puanım:10/7

Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder