8 Eylül 2018 Cumartesi

# Film # Film tanıtımı

Sevdiğim Tüm Erkeklere - Eğlenceli ve Romantik - Film Yorumu


film yorumu
Herkese keyifli bir hafta sonundan merhaba. Bugün ki yazımı hafta sonunuzu eğlenceli ve keyifli geçirmeniz için hazırladım. Aslında kitabını okuma fırsatı bulamadığım fakat filmi çıkınca dayanamayıp izlediğim bu filmin bu denli başarılı olacağını bende tahmin etmemiştim. Daha çok gerilim-korku tarzı filmlere ve dizilere yöneldiğimi biliyorsunuz. Fakat arada farklı türleri de deneyimlemek istiyorum. Buda o sebeple izlediğim bir filmdi. Tamam belki de herkes tarafından izlendiği için biraz merak etmiş olabilirim. :D Aslında beklediğim gibi bir gençlik filmiydi ama beni eğlendirmeyi başardı. Şimdide biraz konusundan bahsedelim.

Konu:
Lara Jean küçüklüğünden beri aşık olduğu ya da hoşlandığı her erkeğe bir mektup yazmaktadır. Buna kız kardeşinin erkek arkadaşı da dahil. Olaylar bu mektupların sahiplerinin ellerine geçmesi ile başlar. 

Oyuncular:
Filmin kadrosu daha önce ufak tefek rollerde izlediğim genç ve dinamik bir kadro. Başroldeki kızımızı daha önce X-Men: Apocalypse filminde ufak bir rolde görmüştük. Lana Condor tecrübesiz olmasına rağmen çok başarılı bir iş çıkartmış. Filmin diğer yıldızı ise şu an çok popüler olan ve genç kızların aşırı fanlıklarına maruz kalan genç oyuncu Noah Centineo. Sanırım bende o tayfadanım çünkü bugün bir filmini daha izleyeceğim. :)
film inceleme


Spoilersiz yorumum:
Evet gelelim filmimizin yorumuna. Romantizm dolu filmlerden ve kitaplardan hoşlanan biri değilimdir ama arada izlerim. Sevdiğim Tüm Erkeklere okumayı düşündüğüm bir kitaptı hem bu sebeple hem de çok beğenildiğinden filmi izlemeden edemedim. Konusu bana orijinal geldi. Belki de filmi güzel kılan buydu. Beni lise yıllarıma götürdü diyebilirim. Oyunculuklarda iyiydi ve kesinlikle yapay değildi. Özellikle Lana Condor ve Noah Centineo çok başarılılardı. Jenny Han tarafından kaleme alınan kitabı seri olduğu için filmi izlemiş olsam da okumayı düşünüyorum. Cumartesi-Pazar keyifli vakit geçirmek ve gençlik yıllarına dönmek isteyen herkese de tavsiye ediyorum. İyi seyirler.



Fragman:

Puanım: 10/7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder