3 Ekim 2018 Çarşamba

# Dizi # Dizi Tanıtımı

En Sevdiğim 3 Korku Dizisi - Dizi Tavsiyesi

dizi yorumu
Merhaba arkadaşlar bugün size çok sevdiğim ve beğenerek seyrettiğim en iyi 3 korku dizisinden bahsedeceğim. Her biri kendi alanında çok başarılı olan bu diziler birçok korku severi tatmin edecektir. Benim de en sevdiğim tür olduğundan enlerim serisine böyle bir yazı ile başlamak istedim. İlerleyen dönemlerde en sevdiğim dizi ve filmlerle ilgili yazmaya devam edeceğim takipte kalın.

1. American Horror Story (8 Sezon)

Korku dizisi denince akla direk olarak American Horror Story geliyor bence. Ben hemen hemen tüm sezonlarını izledim ve şuan da yayınlanmakta olan Apocalypse sezonuna da devam ediyorum. Dizi her sezonda farklı konuları işliyor. Cadılar, akıl hastanesi, hayaletli ev ve daha pek çok gizemli konuyu işleyen dizinin en sevdiğim sezonları 1, 2 ve 6. İlk sezonda hayaletli ev konseptine yer vermişler ki filmlerde de en sevdiğim konu hep budur. 2. sezonunda akıl hastanesine yolculuk ederken 6. sezonda kanlı ay tutulmasını yaşıyoruz. Oyunculuklar bakımından da çok başarılı olan ahs herkesin kendi zevkine göre bir şeyler bulabileceği özel bir dizi. 

2. Supernatural (13 Sezon)

dizi tavsiyeSon sezonlarını izlemediğim ama 9. sezona kadar geldiğim bir diğer favori dizim ise Supernatural. Dizinin son sezonlarında eski tadını vermediğini düşünüyorum ama bu demek değil ki izlenmemeli. Her korku severin izlemesi gereken dizinin ilk sezonları çok başarılı. Avcı olan ve hemen hemen her türlü doğaüstü varlığı yakalayan 2 kardeşin başına gelenleri izliyoruz dizide. Her bölüm farklı bir olay oluyor. Hayaletten, kurt adamlara kadar birçok farklı yaratığı görebiliyoruz. Dizi korkudan ziyade fantastik bence ama gerçekten çok başarılı o sebeple tavsiyemdir.

3. Stranger Things (2 Sezon)

dizi tavsiyeGelelim 3. favori korku dizime. Son dönemlerde adını sıkça duyduğumuz meşhur dizi Stranger Things benim de çok beğenerek izlediğim bir yapım oldu. 80'ler korku filmlerini severim, pek korkutmasalar da o atmosfer hep hoşuma gitmiştir. Bu sebeple bu diziyi de bayılarak izledim diyebilirim. Diziyi izlerken Stephen King kitabı okuyormuş gibi hissettim. Yeni bir yapım olmasına rağmen geçtiği dönemi çok iyi yansıtmıştı. Bunun dışında çocuk oyuncuların performansı da mükemmeldi bana göre. Zaten sezon sayısı çok kısa olduğundan hemen izleyin ve bitirin derim.

Bonus: Castle Rock dizi yorumu için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder