20 Ekim 2018 Cumartesi

# Dizi # Dizi Tanıtımı

The Haunting Of Hill House - Tepedeki Ev - Dizi Yorumu

Tepedeki Ev

Selam arkadaşlar bugün mutlaka duyduğunuz, hemen hemen herkesin çıktığı andan itibaren izlediği harika bir dizi ile karşınızdayım. Uzun zamandır bu denli başarılı bir korku yapımı izlememiştim size söyleyebileceğim ilk şey bu. Her bölümü heyecan dolu ve mükemmel olan bu diziyi bir saniye bile kaybetmeden izlemelisiniz. Ama öncesinde benim yorumumu okuyun ve neden izlemeniz gerektiğine kendiniz karar verin. :)

Konu:
The Haunting of Hill Hause bu ay Netflix tarafından Tepedeki Ev adıyla piyasaya sunuldu. Ben zaten uzun zamandır bekliyordum çünkü korku yapımlarına karşı olan ilgim malumunuz çok fazla. Bu sebeple çıkar çıkmaz hemen izledim ama bu denli başarılı bir diziyle karşılaşacağımı tahmin etmiyordum açıkçası. Dizimizin konusu 1959 yılında yazılmış aynı adlı bir korku kitabından alınmış. Kitabı da en kısa zamanda okuyacağımdan şüpheniz olmasın.:) Yıllar önce bol hayaletli bir evde yaşamış olan 5 kardeşin yıllar sonra bir araya gelmesini konu alan dizi korkuya doymak isteyenler için ideal.

Oyuncular:
Dizideki oyuncuların birçoğunu ilk kez izledim ve oyunculukları gerçekten yerindeydi. Özellikle de çocukluklarını oynayan oyuncularla yetişkinlik hallerini oynayan oyuncular birbirleri ile son derece uyumlulardı. Oyunculuk bakımındansa en çok Nell karakterine hayat veren Victoria Pedretti'yi beğendim. Kısacası oyunculuk kalitesi yönünden şüpheniz olmasın hepsi gayet başarılı bir iş çıkarmışlar.

The Haunting Of Hill HouseSpoilersiz yorumum:
Evet şimdi gelelim bu harika korku dizimizin yorumuna. Dizide korku ve dram türleri ağırlıkta. Yani bölüm boyunca sizi sürekli olarak korkutmuyor ama her bölüm vurucu sahneler var ve o sahnelerde gerçekten ürperiyorsunuz. Özellikle 5. bölüm o kadar mükemmeldi ki sırf o bölüm için tüm dizi izlenebilir bence. Gerçekten çok şok edici bir bölümdü bu sebeple eğer ilk bölümler beklentinizi karşılamadıysa bile 5. bölüme kadar sabredin derim ben. Dizi piyasadaki korku türü açığını bir süreliğine de olsa kapattı bence. Korkunun ustası Stephen King tarafından bile beğeniyle izlenen The Haunting of Hill Hause2018'in kaçırmamanız gereken yapımlarından. Tavsiyemdir.


Puanım:10/10💕

Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder