29 Ekim 2018 Pazartesi

# Dizi # Dizi Tanıtımı

The Twilight Zone - En Başarılı Korku Dizisi - Dizi Yorumu

Alacakaranlık Kuşağı

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere uzun zamandır izlediğim ve hala da izlemeye devam ettiğim efsane bir diziden bahsedeceğim. Adını birçoğunuz duymuştur o efsane dizi tabi ki de The Twilight Zone. Dizinin ilk sezonu yani aslı oldukça eski. Fakat ben eski yapımları da sevdiğimden kesinlikle garipsemedim aksine o eski atmosferi hoşuma gitti. Eskiden Trt'de yayınlanan ve aslında 3 farklı dönemde yeniden çekilen The Twilight Zone yeniden çekilecekmiş diye duydum ve hemen eskileri izlemeye başladım. Zaten bu türü seven herkes mutlaka izlemeli diye düşünüyorum. Ben 3 farklı dönemi de aynı anda seyrediyorum. İlk bölümler 1959 yılında çekilmiş. Daha sonra 1985 ve 2002 yılında yeniden çevrilen dizinin ilk sezonları bana göre en başarılı olan bölümleri barındırıyor. Bu sebeple eski olmasına kesinlikle aldanmayın ve bir an evvel izlemeye başlayın. Ne kadar yaratıcı ve farklı konulara sahip olduklarını kendi gözlerinizle göreceksiniz.

Konu:
Dizinin belli bir konusu yok. Her bölümde farklı konular işleniyor. Bazen paralel evren bazen uzay bazense çok daha yaratıcı konulardan beslenen dizinin en güzel yönü bölümlerin çok kısa olması. Her bölüm 25 dakika ve siz sıkılmadan konu sonuçlanmış oluyor. Eski olanların siyah beyaz olması da etkileyiciliğini arttırıyor.

Spoilersiz yorumum:
Alacakaranlık Kuşağı
Evet gelelim bu kült dizinin yorumuna. The Haunting of Hill Hause dizisini izledikten sonra başka bir bir korku gerilim dizisi arayışına girdim. O harika dizinin yorumunu da şuradan okuyabilirsiniz. Bir kaç kez karşıma çıkan ve sırf eski olduğundan dolayı izlemeyi ertelediğim The Twilight Zone dizi yokluğunda ilaç gibi geldi diyebilirim. Beni her bölüm şaşırtıyor çünkü o dönem ki insanların böyle yaratıcı bölümler çıkartmalarını beklemiyordum açıkçası. Bazı bölümler gerçekten insanı geriyor özellikle de siyah beyaz olan filmlerden etkilenen insanlardansanız. Benim her gün çerez gibi izlediğim ve bitmesini istemediğim bu mükemmel dizinin ilk olarak 1959 yılında çekilen bölümlerini izlemenizi tavsiye ederim. Daha sonra yeni bölümleri de izleyerek devam edebilirsiniz. Şimdiden iyi seyirler. Bir sonra yazımda görüşmek üzere hoşça kalın.

Puanım:10/9💕
Fragman:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder