29 Ocak 2019 Salı

# Dizi # Dizi Tanıtımı

Son Dönemlerde İzlediğim En Başarılı 3 Dizi - Dizi Tavsiyesi

dizi tavsiye

Selam arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden aranızdayım. Son dönemlerde birçok kaliteli dizi izledim ve en beğendiğim 3 tanesini sizlerle de paylaşmaya karar verdim. Bu diziler genel anlamda izleyen herkesin beğendiği kaliteli yapımlar. Sizde konularına kısaca göz atarak zevkinize en uygun olan diziyi izleyebilirsiniz. Şimdiden iyi seyirler. :)

1. The Crown - 2 Sezon

Son birkaç gündür devamlı olarak izlediğim ve gerçekten çok beğendiğim bir dizi The Crown. O sebeple sizlere tavsiye etmek istediğim ilk dizi kendisi oldu. İngiliz dizilerini zaten çok severim. O kıyafetleri, evleri ve atmosferi çok hoşuma gidiyor çünkü. Bu dizi ise izlediğim diğer dizilerden farklı olarak daha tarih ağırlıklı bir dizi. Hala İngiltere kraliçesi olan Kraliçe II. Elizabeth'in hayatının anlatıldığı The Crown, kraliçenin tahta çıkmadan önceki dönemini ve sonrasında yaşadığı entrikaları konu alıyor. Kesinlikle sıkıcı bir dizi değil. Hem İngiltere tarihi ile ilgili bilgileniyorsunuz hem de sarayda yaşanan entrikalarla keyifli vakit geçiriyorsunuz. Tavsiyemdir.

2. Bodyguard - 1 Sezon

dizi tanıtımı
Bodyguard
The Crown öncesinde izlediğim ve çok beğendiğim ikinci dizi ise Bodyguard oldu. Bu bir mini dizi ve kısa sürede bitirebileceğiniz sürükleyici bir yapım. Aynı zamanda bu listede yer alan 2. İngiliz dizisi kendisi. Dizi toplamda 6 bölüm kadar sürüyor yani bir hafta sonunuzu ayırmanız yeterli olacaktır. Aksiyon severleri tatmin edecek bu yapım şimdi Netflix tarafından satın alındı. Yani 2. sezonu gelebilir. Konusu ise bir politikacıyı koruyan savaş gazisi bodyguard'ın yaşadıkları üzerine kurulu. Bence bu yılın favori dizilerinden. Heyecanla izleyeceğinize emin olabilirsiniz.

3. Sharp Objects - 1 Sezon

dizi yorumu
Sharp Objects
Listemde yer alan sonuncu dizim ise Sharp Objects oldu. Bu diziyi de 2018'in en başarılı dizileri listelerinde sıklıkla görüyordum. O sebeple izledim ve ağır ilerlemesine rağmen beni hiç sıkmadı. Zaten konusu benim tarzıma çok uygun olduğundan keyifle izledim. Dizinin 2. sezonu gelmeyecek. Amy Adams karakteri oynamaya devam edemeyeceğini söylemiş sanırım. Bunun sebebi karakterin ruhsal sorunlarını iliklerinize kadar hissetmeniz. Yani sanırım bende olsam bende devam etmezdim.:) Konusu yıllar sonra eskiden yaşadığı kasabaya geri dönen bir kadının hikayesi. Kasabaya geri dönmesinin sebebi ise orada yaşanan cinayetler. Bir gazeteci olan ana karakterimiz bu cinayetler üzerinde araştırma yapmak için oraya geri dönüyor. Ve olaylar bu şekilde başlıyor. İzlenmesi gereken dizilerden olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Dizi tavsiyelerim şimdilik bu kadar. Beni takip etmeye devam edin yeni tavsiye yazılarım gelecek. Sevgiler.

Bonus: 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder