9 Nisan 2019 Salı

# Film # Film tanıtımı

Hayalet Süvari - Gizemlerle Dolu Bu Ormana Adım Atın - Film Yorumu

film tanıtımı


Yağmurlu bir İstanbul akşamından herkese merhaba. Bugün tam da yağmurlu havalarda izlenebilecek bir film ile karşınızdayım. Tim Burton ben de dahil olmak üzere dünya tarafından çok sevilen bir yönetmen. Onun farklı ve eşsiz yönetmenliği sayesinde birçok başarılı film seyrettim bugüne kadar. Hayalet Süvari filmi de onlardan biri. Yönetmen gene her zaman olduğu gibi kendine özgün bir dünya yaratmış ve filme başladığınız anda sizde o dünyadaki karakterlerden biri haline geliyorsunuz. Hayalet Süvari'de birçok Tim Burton filminde olduğu gibi Johnny Depp başrolde. Öncellikle bu filmi severseniz sonrasında mutlaka Beter Böcek filmini de seyretmenizi tavsiye ediyorum. Onunla ilgili olan yazıma da aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Konu:
film
Sleepy Hallow adlı kasabamızda bir dizi cinayet işlenir. Bu cinayetlerin hepsinde kurbanın kafası kesilir ve kafalar kaybolur. Bu olayları araştırması için bir dedektif görevlendirilir. Johnny Depp tarafından canlandırılan dedektifimiz kasabaya gelir ve olayları çözmeye çalışır.

Spoilersiz yorumum:
Filmle ilgili olarak söyleyebileceğim ilk şey atmosferinin çok başarılı olduğuydu. Yani yönetmen öyle bir ortam yaratmış ki sanki kitap okuyormuş izlenimine kapılıyorsunuz. Özellikle o orman, ağaçlar ve sisli ortam harikaydı. Hayalet Süvari'yi canlandıran oyuncu da çok başarılıydı. Filmi korku filmi izleyeceğim mantığıyla izlemezseniz çok seveceğinize eminim. Klasik bir Tim Burton filmi olan Hayalet Süvari yeniden izlememe rağmen bana aynı zevki verdi. Tarzlarımız uyuyorsa beklemeyin ve hemen izleyin tavsiyemdir. Yeni dizi ve film yorumları için beni taklip etmeye devam edin. Sevgiyle kalın.

Fragman:

Puanım:10/8💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder