12 Nisan 2019 Cuma

# Film # Film tanıtımı

Hellboy Serisi - Çılgın Kahramanımızla Tanışın - Film Yorumu

film inceleme

Şu anda vizyonda olan Hellboy filmini hepiniz duymuşsunuzdur. Bende o filmi görünce ilk olarak ilk 2 filmi izlemeye karar verdim. İyi ki de o kararı almışım. Şimdiye kadar izlemediğime pişman olduğum orijinal seri, Guillermo Del Toro tarafından çekilmiş olan iki filmlik seri. Yönetmeni çok sevdiğimden bu filmlere de bayıldım. İlk filmin ismi Hellboy, ikinci filmin ismi ise Hellboy: Altın Ordu. Sinemada olan filme gitmeyi düşünüyorsanız mutlaka seriyi izleyin eğer izlediyseniz de tekrar başlayın derim. Bana göre ve aslından  birçok kişiye göre gerçek Hellboy, Ron Perlman tarafından canlandırılan Hellboy. Bu sebeple bugün esas seriden bahsedelim istedim. Filmler hakkında hiçbir fikriniz yoksa konularını ve yorumlarımı aşağıdan okuyabilirsiniz.
 
Konu:
film yorumuİlk film, Nazilerin başka bir boyuta açtığı delikten içeri giren bebek Hellboy'un maceralarını anlatıyor. Hellboy bir insan tarafından büyütülse de içindeki kötülüğü yenmekte zorluk çeken bir karakter. Ama ona rağmen çok eğlenceli ve bence çok sevimliydi. İkinci filmde ise ilk filmden tanıdığımız ve bildiğimiz karakterlerle devam ediyoruz. Orada ise Hellboy'un Altın Ordu'yu yenmesi gerekecek. :)

Spoilersiz yorumum:
Her iki filmde hem sinematografik bakımdan hem de oyunculuklar bakımından çok başarılıydı. Özellikle Ron Perlman harika oynamıştı ve bence herkes bu konuda hem fikirdir. Guillermo Del Toro'nun pek çok filmini ve dizisini izlediğimden Hellboy'da her birinin esintilerini hissettim. Özellikle Trol Avcıları serisiyle birçok benzer yönü vardı. Onunla ilgili yorumumu da buradan okuyabilirsiniz. Kısaca filmler çok güzeldi peki yeni vizyona giren Hellboy filmi izlemeye değer mi?

Yeni film izlemeye değer mi?
Yeni olan filmi izledim ve bence ilk iki film kadar başarılı değildi. Aslında fragmanı izlediğinizde Hellboy karakterinin olmamışlığını fark ediyorsunuz. Ama tüm bunların yanı sıra filmde çok fazla vahşet sahnesi mevcuttu. Farklı bir şey denemeye çalışmışlar sanırım ama olmamış. Gene de büyük bir Hellboy fanıyım ben bu filmi izlerim diyorsanız gidebilirsiniz. Giderseniz yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. İyi seyirler. :)

Fragman:




Seriye puanım:10/8💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder