8 Nisan 2019 Pazartesi

# Dizi # Dizi Tanıtımı

Favori Netflix Animasyonlarım - Yetişkinlerde İzleyebilir

dizi yorumu

Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden aranızdayım. Bu süreçte bol bol kitap okudum ve dizi izledim. En beğendiğim yapımların ve kitapların yorumlarını en kısa sürede sizlerle de paylaşacağım. Bugün sizlere çok severek izlediğim animasyon serilerinden bahsedeceğim. Biliyorum animasyon denince akla çocuksu yapımlar geliyor ama bugün size bahsedeceğim diziler yetişkinlerinde severek izleyeceği türden. Hepsini zevkle izledim açıkçası birçok diziden daha iyi olduklarını söyleyebilirim. Yani izleyecek adam akıllı bir dizi bulamıyorsanız bu dizilere bir göz atın ve ne kadar harika olduklarını görün derim. Şimdiden iyi seyirler.

1. Esrarengiz Kasaba (2 Sezon)
Dizi tavsiye

Netfix içerisinde yer alan Esrarengiz Kasaba aslında bir Disney dizisi. Ama finali dahil tüm bölümleri hem Netflix'de hem de internette bulabilirsiniz. Bu dizi nasıl anlatılır bilemiyorum o kadar eğlenceli ki ancak izleyerek anlayabileceğinizi düşünüyorum. Her bölüm ayrı ayrı harika olan Esrarengiz Kasaba, Mabel ve Dipper kardeşlerin yaz tatili için amcalarına kalmaya gelmeleriyle başlıyor. Kasabadaki her karakteri çok sevdim ve düzenli olarak izlediğimde ailemden biri gibi oldular. Özellikle 2. sezonu çok daha başarılı ve bence yetişkinlere çok daha uygun. Final bölümüyle birlikte çok duygulanacağınızı da şimdiden söylemeliyim. :)

2. Trol Avcıları: Arcadia Hikayeleri (3 Sezon)

Animasyon dizileri
Sıradaki animasyon dizimiz ise Trol Avcıları: Arcadia Hikayeleri. Bu diziye başlama sebebim tamamen yönetmeniydi aslında. Dizinin yönetmeni hepinizin mutlaka bir kez duymuş olduğu Guillermo del Toro. Adamın çok başarılı filmleri var mutlaka onları da izlemenizi öneririm. Hatta Yetimhane filminin yorumunu şuradan okuyabilirsiniz. Kısaca bu sebeple başladım ve hiç de pişman olmadım. Dizi çok eğlenceli ve aslında çoğu fantastik dizi ve filmden daha başarılı. Konusu ise normal bir lise öğrencisinin trol avcısı tılsımına sahip olması ve yaşadığı maceralardan ibaret. Ama ekip çok eğlenceli ve animasyon serisi başarılı bir yönetmenin elinden çıktığını her fırsatta belli ediyor bana göre.

3. 3 Altında: Arcadia Hikayeleri (1 Sezon)
dizi tavsiye

Netfix içerisinde Trol Avcılarından sonra izlediğim bir diğer başarılı animasyon dizisi ise 3 Altında: Arcadia Hikayeleri. Adından da anlayacağınız üzere dizi Trol Avcıları ile aynı evrende geçiyor. Konu tamamen farklı olsa da aynı yönetmenin elinden çıkıyor olması izlemeniz için yeterli bir sebep. Dizi, Arcadia'ya gelen uzaylıların yaşadıkları maceralar üzerine kurulu. İlk olarak Trol Avcılarını sonrada bunu izleyin derim. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. İyi seyirler.

Bonus: En sevdiğim 3 korku dizisi için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder