7 Şubat 2019 Perşembe

# Dizi # Dizi Tanıtımı

Russian Doll - Tekrar Tekrar Aynı Günü Yaşayın - Dizi Yorumu

dizi yorumu
Merhaba sevgili dizi kolikler. Bugün tam da sizlere göre bir yazı yazmayı tercih ettim. Bu dizi hem fazla vaktinizi almayacak hem de çok eğlenmenizi sağlayacak. Dizimizin ismi Russian Doll. Adından da anlaşılacağı üzere aynı günü tekrar tekrar yaşama konseptine dayanıyor. Bu konuya sahip pek çok film ve dizi yapılsa da bu çok özel ve farklı bir yapım olmuş. Bana sorarsanız diziyi bu denli eğlenceli ve zevkli kılan en önemli unsur başrol oyuncusu. Kadın diziyi tek başına götürmüş resmen. Ben oyunculuğuna bayıldım ve o role başkasını düşünemedim açıkçası. Sizde mutlaka bir şans verin. Zaten dizi mini dizi yani toplamda 8 bölümden oluşuyor ve her bölüm 30 dk kadar sürüyor. Kısa sürede izleyip bitirebilirsiniz. Baştan uyarayım bir kere başlarsanız duramıyorsunuz ve tüm bölümleri arka arkaya açmak istiyorsunuz. Benden söylemesi. :)

dizi tavsiye
Russian Doll
Konu:
Russian Doll dizisi ana karakterimizin doğum gününü tekrar tekrar yaşamasını konu ediniyor. Doğum gününün olduğu gece ölen ve devamlı olarak o günü yaşayan ana karakterimiz bu işin neden kaynaklandığını çözmeye çalışacak ve bize de keyifle izlemesi kalacaktır. Zamanda sıkışıp kalma temalı yapımları sevenler için ideal.

Spoilersiz yorumum:
Dizinin ilk bölümleri çok ama çok eğlenceliydi. Sonlara doğru işler biraz ciddileşmeye başlasa da konu asla kopmadı ve sonuna kadar heyecanla izlememi sağladı. Dizinin başrolüne resmen bayıldım. Bence izleyince sizde öyle düşüneceksiniz. Çerezlik bir yapım arayanlar ve kısa sürede dizi bitirmeyi sevenler bu diziyi sevecektir diye düşünüyorum. Bence hemen bir mısır patlatın ve Russian Doll'a başlayın. Sizde izleyip beğenirseniz bana yorum bırakmayı unutmayın. İyi seyirler.

Fragman:

Puanım:10/8💕


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder