10 Nisan 2019 Çarşamba

# Film # Film tanıtımı

Fırtına Anı - Beyin Yakan Filmlerden Hoşlananlara - Film Yorumu

film tavsiye
Son dönemlerde Netflix üzerinden film bulabilmek biraz zor olabiliyor. Dizi bakımından zengin olan bu meşhur platform film bakımından o kadar da zengin değil aslında. Ama son dönemlerde de hemen hemen herkesin izlediği meşhur bir Netflix filmimiz var. O da Fırtına Anı. Bu filmin çok beğenilmesinin sebebi hem çok akıcı olması hem de çok sevilen bir türe ait olması bana göre. Film bana biraz Dark dizisi anımsattı. Bir İspanyol filmi olan Fırtına Anı, La casa de Papel'den tanıdığımız Alvaro Morte ile çok beğenildi ve bu film yokluğunda benim için kurtarıcı oldu. Eğer beyin yakan ve düşündüren filmlerden hoşlanıyorsanız sizinde beğeneceğinize eminim. Şimdiden keyifli seyirler.

Konu:
film yorumu
Yeni bir eve taşınan ve o evde fırtına aracılığı ile 25 yıl önce ölen küçük bir oğlan çocuğu ile bağlantı kuran Eva çocuğun hayatını kurtarır. Fakat bu hamlenin onun hayatını mahvetmesi an meselesidir. 

Spoilersiz yorumum:
Fırtına Anı çok zevkle izlediğim yeni dönem filmlerinden. Bu tür son zamanlarda çok popüler oldu yani geçmişe gitme olayları film ve dizilerde sık sık kullanılıyor. Bu filmi de bu sebepten dolayı çok sevdim. Oyunculuklar başarılıydı ve filmin göze batan hiçbir kusuru yoktu. Filmin sonunda birbirine bağlanan tüm olaylar ortaya çok şaşıracağınız şeyler çıkartacak. Sonu sürprizle biten filmleri çok sevdiğimden sizlere de tavsiye etmek istedim. Umarım beğenirsiniz. Sizde bu tarz filmleri benimle paylaşmayı unutmayın. Görüşmek üzere. :)

Fragman:



Puanım:10/8💕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder