8 Nisan 2019 Pazartesi

# Kitap # Kitap İnceleme

Son Raunt - Savaşı Kim Kazanacak? - Kitap Yorumu

kitap inceleme

Kitap: Son Raunt- Lıv Constantıne
Sayfa: 464 sf
Yayınevi: Ephesus yayınları

Merhabalar sevgili blog okurlarım. Bugün sizlere hem dizi hem de kitap yorumu ile geldim. Dizi yorumuma da şuradan ulaşabilirsiniz. Sıkı çalışma günüm yani. :) Bugün ki kitap yorumu yazımda ise sizlere son dönemlerde en çok beğendiğim ve okurken gerim gerim gerildiğim bir kitaptan bahsedeceğim. Kitabımızın ismi Son Raunt. Gerilim romanlarından hoşlanıyorsanız sizde benim gibi bayılacaksınız adım gibi eminim. Özellikle Reading slump dediğimiz kitap okuyamama durumuna yakalandıysanız ilaç gibi gelecektir. Şahsen ben kitabı elimden bırakamadım. Çok uzatmadan biraz konusundan  bahsedelim.

Spoilersiz yorumum:
kitap tavsiye
İlk olarak kitap 2 ana bölümden oluşuyor. İlk yarıda Amber'ın yani kötü karakterimizin ağzından okuyoruz. Sonra ise Daphne'nin ağzından. Kitapta heyecan hiç eksilmiyor. Özellikle ikinci yarıya geldiğinizde çok şaşıracaksınız benden söylemesi. Bu kitap spoiler vermeden nasıl anlatılır bilemiyorum ama Amber'ın zengin koca avına çıkması olarak özetlenebilir belki. Kendisi durumu iyi olmayan ama çok zeki bir kız. Bu zekası sayesinde Daphne ve kocasına yanaşıyor olaylarda bu doğrultuda ilerliyor. Gerilim türüne çok uygun bir kitap olmuş ve yazar akıcı üslubuyla kitabı çok daha zevkli bir hale getirmiş. Mutlaka okuyun ve ne kadar haklı olduğumu bilin istiyorum. Bu sebeple kitabı alışveriş sepetinize eklemeyi unutmayın. Benden söylemesi. :) Bu arada 1000 kitap uygulamasını kullanıyorsanız beni oradan da takip edebilirsiniz. Bol bol alıntı paylaşıyorum. 
1000 kitap hesabım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder